Кава Illusione. Історія бренду.
Ідея виникнення бренду Illusione
Щоб розкрити потенціал кавового зерна - потрібні знання, талант обсмажчика і якісне обладнання. Обсмаження кави не дарма називають твором мистецтва. Перш ніж налагодити виробництво, потрібно немало часу, сил і старань, величезних фінансових вкладень.
Ідейним натхненником проєкту і провідним обсмажчиком став Єгор Полянський, Чемпіон України з Кап-Тестінгу-2012. А також кваліфіковані фахівці - Ігор Ворник і Тетяна Жук, які навчалися мистецтву обсмажування в Інституті Кави в Іспанії (Instituto Español de Cafe). Це один з кращих освітніх центрів, сертифікований SCAE. На основі отриманих знань та навичок був обраний оптимально відповідний параметрам обсмаження ростер Ghibli R-15 від Сoffee Tech Еngineering (Ізраїль).
До 2014 р. проєкт illusion Coffee Roaster працював в тестовому режимі. Влітку 2014 р. в магазини «Basilur Coffee & Tea» надходить перша партія кави в зернах свіжого обсмажування під ТМ illusione з 4 найменувань! Отримуючи хороші відгуки та прислухаючись до побажань покупців, компанія продовжує стрімко розвиватися і покращувати якість продукту.
Зараз каву в зернах ТМ illusione можна купити, не тільки в чайно-кавових бутиках Basilur Coffee & Tea, але і в багатьох сучасних закладах преміумкласу, що ще раз підтверджує якість продукту. Українські кав'ярні First Point, Come And Stay, Розумна кава, Object Coffee та ін. стали постійними замовниками кави цього бренду.
Про каву illusione
Щоб створити бренд і розробити логотип для проєкт, були залучені кращі маркетологи й дизайнерські бюро. В кінцевому підсумку вибір був зроблений на користь назви illusione, що в перекладі означає «ілюзія» - щось повітряне, мрія.
Зелене зерно, саме по собі, не має особливого аромату і смакових якостей. Тільки завдяки професіоналізму обсмажчика, випиваючи чашку кави, ми занурюємося в ілюзію смаків і ароматів, які викликають приємні спогади про улюблений молочний шоколад або соковиту полуницю з дачної грядки. Так, і виник слоган бренду - "Мистецтво пробуджувати!"
Підбір сортів, мікролоти
Кавова лінійка свіжообсмаженої кави Illusionе включає в себе як легендарні моносорти з кращих кавових плантацій світу, так і авторські бленди, складені професійним капером Полянським Єгором.
Ростер Ілюзіон обсмажує каву найвищої якості, тільки класу Specialty і преміум. На кожному етапі виробництва ретельно контролюється якість кави, починаючи з вибору зеленого зерна, закінчуючи фасуванням і упаковкою обсмаженого продукту.
Кава - це сезонний продукт. Закупівля зерна відбувається після закінчення сезону збору врожаю. Ростер співпрацює з кращими трейдерами зеленої кави, і робить акцент на мікролоти.
Мікролот - це унікальний сорт кави, вирощений на певній плантації, зі своєю історією. Перш за все мікролот цінується за свою винятковість і рідкість, за унікальність кліматичних, географічних умов вирощування та обмеженого (невеликого) кількості врожаю. По маркуванню можна відстежити точну адресу зростання кави, аж до регіону й маєтку, або плантації. Це як ексклюзивний костюм, зшитий кутюр'є в одиничному екземплярі, який більше не повториться.
Упаковка
Мікрообжсмаження кави здійснюється виключно під замовлення невеликими партіями, званими «Батч» на слензі обсмажчиків. В середньому Батч обсмажується по 6-8 кг, якщо обсмажування під фільтр - 4 кг, для оптових замовлень - 12 кг. Причому виявлена закономірність, чим менше партія кави - тим яскравіше смак!
Зерно після обсмажування фасується в екологічну трьохслойну упаковку з крафт-паперу. Алюмінієвий прошарок із фольги захищає від попадання прямих променів світла, а поліетилен запобігає проникненню сторонніх ароматів і окисленню повітрям. Паперова упаковка - це модно та екологічно, а головне - практично, так як пакети оснащені дегазуючих клапаном і зіп-застібкою для правильного зберігання після відкриття упаковки.
Переваги свіжообсмаженої кави.
Хороший продукт повинен мати відповідний запах. Кава свіжого обсмаження володіє різноманіттям відтінків, розкішним смаком і ароматом, який починає розкриватися вже після третьої доби. Свіжа кава містить найбільшу кількість корисних речовин і антиоксидантів, що зникають з плином часу. Через 1,5 - 2 місяці після обсмажування кави перетворюється в стандартний і позбавлений індивідуальності, в запаху починають виявлятися не приємні відтінки, погіршується смак.
Кава в зернах Illusione - це престижний продукт, кожна партія - це шедевр, обсмажений з любов'ю і копіткістю. Все зерно проглядається до і після обсмажування, щоб запобігти потраплянню сторонніх предметів (гілля, каміння). Майстер контролює якість обсмажування, і кава ніколи не надійде на реалізацію, якщо вона не достатньо хороша - репутація понад усе!
Ви не зможете пити звичайну каву з тим же задоволенням, якщо хоч раз спробуєте свіжообсмажену каву!