Бізнес-зустріч парнерів Basilur Tea Ukraine
24 березня в м Дніпро відбулася бізнес-зустріч з офіційним представником чаю Базілур в Україні та його партнерами. Спеціальним гостем став директор з маркетингу Basilur Tea Corporation - Хеманта Перера.
Мета та задачі
Метою даного заходу було презентувати стратегію просування бренду Basilur на ринку України. А також донести учасникам цінність і перевага чаю Базілур з перших вуст.
Захід розпочався з виступу власника і директора відділу продажів Basilur Tea Ukraine. Вони представили маркетинговий план розвитку. Де виділили основне завдання - підтримка чинни[ партнерів і надання їм допомоги в продажу чаю базілур. Для цього вони розробили ряд заходів, які планують впровадити у 2019 році.
А саме:
- надання рекламної та сувенірної продукції
- розробка спеціальних акцій і пропозицій
- проведення дегустації чаю в точках продажу чаю базілур
- навчання персоналу співробітників
Директор з продажу переконаний, що саме такий вектор розвитку допоможе досягти зростання продажів і впізнанності бренду.
Презентація бренда Basilur
Наступним і основним спікером став директор з маркетингу, який прилетів з Шрі-Ланки, де і знаходитися головний офіс і виробничі потужності компанії.
Директор по маркетингу Хеманта Перера почав свій виступ з історії зародження ідеї створення бренду, його місії, після повідав про цінності та основні переваги чаю базілур.
Також, в процесі своєї презентації він розповів про особливості всіх етапів виробничого циклу:
- як вирощується чай
- як відбувається процес збору, обробки, фасування.
- як відбувається процес вибору і купівлі сировини, оцінка його якості
Завершальним етапом заходу стала дегустація різних сортів чаю. Кожен учасник спробував себе в ролі справжнього тітестера.
Як проходить дегустація?
- Заваривши чайне листя, ніжно вдихніть їх аромат (максимум 3-4 секунди) і візуально оціните якість свіжозавареного листа (ступінь розкриття, цілісність).
- Уважно вивчіть відтінок отриманого настою.
- Зробіть маленький ковток, чи не посоромившись вдихнути повітря і тим самим досягти ефекту «хлюпання». Домігшись, таким чином, залучення всіх смакових рецепторів, проковтнути напій і зробіть видих через ніс (включиться ретроназальной нюх).
- Вивчіть отриману смакову картину (що переважає солодкість або гіркоту?).
- Проаналізуйте післясмак на предмет тривалості і смакового змісту.
- Проведіть асоціацію між отриманими відчуттями і їх словесним виразом (допомогти в цьому вам може вищеописане «колесо смаків»).
- Для повноти сприйняття залучити в процесі дегустації всі аналізатори (слуховий, зоровий та інші). Тут важлива кожна деталь. Кажуть, що в поганих умовах навіть самий першокласний чайний сорт втратить свою чарівність.